PhoneEasy 740 ; Peranti Android untuk warga tua

Telefon bimbit untuk warga tua mungkin kurang didengari. Apatah lagi telefon bimbit dengan platform Android.

Doro Phone Easy 740

Bagaimanapun peranti Android khas untuk warga emas kini boleh didapati di pasaran. Doro memperkenalkan PhoneEasy 740; telefon bimbit Android Froyo yang dilengkapi ciri-ciri biasa peranti Android, dengan kelebihan antaramuka yang lebih kemas, dan papan kekunci fizikal yang memudahkan penggunaan oleh warga tua. Peranti ini juga dilengkapi fungsi zoom bagi melihat cetakan atau tulisan yang kecil.

Doro PhoneEasy boleh diperolehi dengan harga USD 99.

sumber : FirstPost.com

Tagged with 

5 thoughts on “PhoneEasy 740 ; Peranti Android untuk warga tua

  1. mungkin semua menu2 nya kelihatan besar..utk bantu org2 tua melihat fungsi2 telefon.. 🙂

  2. Android ni macam-macam ada untuk mesra pengguna

  3. bagus lah dah ada untuk org tu…senang sikit,tak yah nak terkial2 dah bila hantar msg.

  4. Mesti skrin die gedabak kan 😀