Interface baru laman YouTube.com

Nampaknya Google melakukan perubahan kepada semua produknya, satu demi satu. Sebelum ini, perubahan dilakukan pada Gmail. Kemudian, laman perkongsian video paling popular, Youtube.com pula mengalami perubahan. Sepertimana Gmail, interface Youtube dikemaskini menjadi lebih ringkas dan padat. Berikut beberapa screenshot yang saya ambil.

youtube_new_interface

youtube_new_interface

youtube_new_interface

Tagged with 

13 thoughts on “Interface baru laman YouTube.com

  1. nampak lebih kemas tapi aku lebih serasi dengan interface yang lama 🙂

  2. Banyak dah google tukar interface kat produk-produknya. Tapi semuanya macam tak ikut citarasa pengguna jer.. Masih selesa dengan yang lama. Mungkin ambik masa sket nak mahir dengan interface baru ni.

  3. salam kawan.
    tu ar baru bukak pgi tadi tgok dah berubah hee..satu pembaharun urk tarik pengunung dtg ke sana..

    • rasanya bukan utk tarik pengunjung kot…youtube dah cukup popular…huhu..

      sebab utamanya mungkin supaya pengguna sedia ada tak lari ke tempat lain..

  4. yg baru ok, cuma aku rasa pening skit

  5. yang paling takleh terima bila dia tukar background warna kelabu lah.. dah serasi sangat warna putih.. paling benci ialah homepage dia.. kelam kabut giler..

  6. … [Trackback]…

    […] Read More here: sollehahn.com/2011/12/interface-baru-laman-youtube-com/ […]…