Facebook memperkenalkan interface baru

Facebook memperkenalkan interface terbaru untuk profil. Profil terbaru ini bermula dengan ringkasan mengenai diri anda, termasuk snapshot-snapshot gambar terkini. Tab family pula kini menampilkan gambar setiap ahli keluarga. Gambar profil lebih besar dan jelas.

Facebook Interface

Interface lama..

Facebook Interface

Interface terbaru.

Bagi mereka yang ingin bertukar kepada interface baru ini, boleh pergi ke halaman ini dan klik button hijau di bahagian bawah.

p/s : Secara peribadi, saya lebih sukakan interface yang lama. Tapi biasalah, benda baru. Lama-lama nanti baru dapat terima kot. =P

10 thoughts on “Facebook memperkenalkan interface baru

  1. erm, masalahnya gambar-gambar yang lebih privasi nanti didedahkan dengan jelas macam tu..
    masalahnya bukan berpunca dari facebook sebaliknya pengguna sendiri..

  2. setuju! lagi suka yang lama….

    yang baru ni nmpk sempit lah..haha

  3. HAHA ! sgt burok ! rugi aq dh tuka ! sape taw leh tuka cm dlu balik? Ajar plez !

    • haha…AFAIK, dah tukar takleh revert balik…sbb smpi masa nnti, semua profil page pun jadi gitu….anggap je la dah tukar awal ni “bernasib baik”…

  4. ngaaa…. aku suka interface baru ni… Rasanya aku sorang je la yg suka kot.. hahahaha

  5. lebih suka yang lama,dah lama-lama ok kut..macam dulu kan fb dah tukar layout..lepas tu ok dah bila dah lama..